На допомогу класному керівнику

 

Заняття з елементами тренінгу для учнів 4-5 класів

«Зупинимо булінг»

https://docs.google.com/document/d/1rL6Az

KfG4-oIadnQAbSs8QG42al1R7ggLSyGnGNdrWc/edit



Заняття з елементами тренінгу для учнів 2-3 класів

на тему «Профілактика булінгу в учнівському середовищі»

https://docs.google.com/document/d/1a-ep

OVrzwnUKlz--mt8krHlKbnTIrcvqhzlWdFulHus/edit


Як навчитися керувати своїми емоціями 

в повсякденному житті

Емоції — це те, що робить нас людьми. Однак, використовувати їх потрібно з розумом, щоб вони не зруйнували все те, до чого ви йшли так довго.

Поради...


Поради класному керівнику

    У зв’язку із останніми подіями у країні у педагогів виникла необхідність пояснювати дітям, що відбувається, як реагувати на конфлікти між дітьми, що розгортаються, як не нашкодити дітям, а навпаки – бути корисними.

    Варто знати, що як би дітей не оберігати  від інформації, вона до них буде надходити, оскільки діти відвідують дитячі садочки, школи, спортивні секції та гуртки і мають змогу спілкуватися з однолітками та отримувати від них новини чи іншу інформацію.

Рекомендації щодо організації діяльності з дітьми в період переживання соціально-політичних ситуацій




Як уберегти дитину від насильства? 

Рекомендації для педагогів.

Алгоритм дій у разі виявлення фактів булінгу

Керівник закладу:

  1. Приймає та розглядає заяви про випадки булінгу здобувачів освіти;
  2. Скликає засідання комісії з розгляду випадків булінгу;
  3. За результатами рішення комісії повідомляє уповноваженим підрозділам органів Національної поліції України про факти булінгу;
  4. Розробляє, затверджує та оприлюднює план заходів, спрямованих на запобігання та протидію булінгу.

Практичний психолог:

  1. Повідомляє керівництво закладу освіти про факти булінгу;
  2. Вживає невідкладних заходів для припинення булінгу;
  3. Може поспілкуватися з учасниками ситуації;
  4. Забезпечує профілактику та запобігання булінгу;
  5. Забезпечує надання консультативної допомоги батькам з питань булінгу;
  6. Здійснює психологічний супровід здобувачів освіти, які постраждали від булінгу.

Класний керівник:

  1. Повідомляє керівництво закладу освіти про факти булінгу;
  2. Вживає невідкладних заходів для припинення булінгу;
  3. За рішенням керівника закладу бере участь у проведенні розслідування та засіданні комісії з розгляду випадків булінгу;
  4. Проводить системну роботу з інформування, роз’яснення з метою формування навичок толерантної поведінки;

Медичний персонал:

  1. Повідомляє керівництво закладу освіти про факти булінгу;
  2. Вживає невідкладних заходів для припинення булінгу;
  3. Надає (уразі необхідності) невідкладну медичну допомогу.

Батьки постраждалої дитини:

  1. Подають керівництву закладу освіти заяву про випадки булінгу;
  2. Можуть вимагати повного та неупередженого розслідування випадків булінгу;
  3. Можуть брати участь у засіданні комісії з розслідування випадків булінгу;
  4. Звертаються до уповноважених органів Національної поліції України та служби у справах неповнолітніх для повідомлення про випадок булінгу, у тому числі в разі незгоди з рішенням комісії, яка не кваліфікувала випадок як булінг;
  5. Сприяють керівництву закладу освіти у проведенні розслідування щодо випадків булінгу;
  6. Виконують рішення та рекомендації комісії;
  7. Можуть запитувати інформацію про діяльність закладу освіти.

Здобувачі освіти:

  1. Повідомляють керівництво або працівників закладу освіти про факти булінгу.

Дитина, яка постраждала від булінгу:

  1. Звертається для подальшого реагування до керівника закладу освіти або уповноваженої особи;
  2. Та/або до батьків чи інших законних представників. Органів національної поліції т.ін.;
  3. Може брати участь у засіданні комісії з розслідування випадків булінгу.

Немає коментарів:

Дописати коментар

 Заняття з елементами тренінгу  "Моя безпека в Інтернеті.  Захисти себе, допоможи другу"      Користування мережею Інтеренет зараз...